Sütlü ekmekli bebek omleti

02:36

Günaydın ,

Biliyorsunuz  1,5 yaşında bir kızım var ve ona şuanda kahvaltı hazırlıyorum...Menümüzde sütlü omlet var kıvamı yumuşak olduğu için kızım rahatlıkla yiyebiliyor o yüzden bu tarifi sizler ile paylaşmak istedim.

1 yumurta ben organik greenlanch tercih ediyorum.
1 kibrit kutusu kadar tuzu alınmış peynir
3 ymk kaşığı ufanlanmış ekmek içi
4/3 çay bardağı bardağı süt
1 tatlı kaşığı tereyağ

önce peyniri iyice ezip sütle karıştırıyorum daha sonra yağsız tavada karışımı kaynama noktasına gelene kadar
ısıtıyorum. Isınan karışıma ufalanmış ekmekleri ekleyip, sütle tamamen yumuşadıktan sonra teryağını katıp
yumurtasını kırıyoruz. Yumurtayı genelde ayrı kapta kırıp karışıma ilave etmeyi tercih edin, böylelikle
yumurtanın tazeliğini test etmiş olursunuz.


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images