FRANGO Döner sosla yenir!

15:13


Benim için yemek yemek " karnım doysun da farketmez her yerde ne olursa yerim " değil ! dir... Yemek ayırtetmem o ayrı bir durum...ama herhangi bir yerde peynir zeytin bile yesem benim için lezzeti de önemlidir...Hazırlandığı mutfak da... 

Gelelim Frango 'yu nasıl keşfettiğime...

Uzun zamandır Mecidiyeköy'de oturuyorum ve yaklaşık 1 sene önceydi. Kızım 6 aylıktı...Evde tek başına ve kızımın beni mutfağa sokmamasından dolayı evde yemek yapamaz ve yiyemez haldeydim. Emzirdiğim için de öyle heryer de herşeyi yiyemiyordum malum sütten çocuğa geçip rahatsız edebilir diye... Birgün Ece kanguruda benim kucağımda aşıdan dönerken yeni bir yerin açıldığını farkettim ve dışardan kısa bir inceleme yaptıktan sonra dayanamayıp kendimi sipariş verirken buldum...Açtım..Döner her zaman ki döner di ama aslın da değil di... Fark içeri girer girmez hissediliyor du... Kasada ve pakette duran arkadaşların profili bile bizim alışılageldik döner pişkin buyruuunn değil di :) Hangi sosu tercih edersiniz diye bir soru geldi ki zaten o noktada benim cevap; hımmm soslumu bol olsun :) malum bünye sossuza alışık soslu oldu mu da direk bol olsun :) Hem açlık hali hemde soslu olacağını duyan beni tercihine 6 tane sos seçimi sunulduğun da görmenizi isterdim :) GARLIC, ANTAKYA, CACİKİ, BARBECUE, TAHİNİ Ve HOT... İçses al ondan da bundan da :) Benim ilk tercihim Garlıc oldu. Tabiki kucağımda uyuyan minik prensesimi rahatsız etmemek adına paket yaptırdım ama aklım da oturup yiyebilseydimde kaldı :) çünkü ortam gayet güzel ve farklıydı... Sanki Mecidiyeköyden Frango' nun kapısını açıp, Amerikada ki bir restorana geçiş yapıyormuşsunuz gibi :) Hislerimin kuvvetli olduğunu Frango'nun hikayesini okuduğum da öğrendim.. yok hayır bi mekanlar arası geçiş yok. Frango henüz o nu keşfedememiş :) Fakat şuna inanın Frango, döneri tek bir  lezzete hapsetmeyerek, Dünyanın dört bir yanından edindiği yemek kültürünü, Türk mutfağı ile harmanlayarak başırılı bir şekilde bizlerin beğenisine sunuyor. Eve gelipte lezzetini de taddığım da işte bu benim favori dönerim dedim ve hemen magnetimi buzdolabına astım ve o gün bugün dür Frangocuyum :)
Her aradığımda ev den ya da cepten Zehra Hanım diye açarlar adresi zaten bilirler kısa bir süre sonra hemen siparişim kapımda...


Gelelim Frango'cular Kimler ? 

Frango’cular Amerikan rüyalarını gerçeklerştirmek üzere work and travel için gittikleri ABD’de parasız kalıp en yakın restoranda çalışmaya başlamışlar. İlk etapta mecburiyetten başladıkları bu iş zamanla  hobiye dönüşmüş ve gittikleri her ülkenin mutfağında hayranlık uyandıran tatlar yakalamaya başlamışlar.
Diplomalı dönerciler olarak 2012 yılının Eylül ayında profesyonel çalışma yaşamını bir kenara bırakıp dünyanın dört bir yanında edindikleri yemek kültürünü Türk mutfağı ile harmanlayarak bizler ile paylaşmaya karar verdikten sonra, İstanbul’un kalbinde kapılarını açan Frango’yu kurarken çocukluk hayallerini büyütmeyi, büyütürken de yemek yemeyi sevenleri mutlu etmeyi amaçlamışlar.
Onlar Frango’da bizlere Türk mutfağının vazgeçilmezi olan döneri özenle seçilmiş dünya lezzetleri ile birlikte kendine özgü bir tarzla sunuyor. Yemek yemeyi seven herkesi, Daha İyi Döner’i tatmak ve heyecanlarını paylaşmak üzere Frango’ya davet ediyorlar. Meşhur Sloganları ise  Döner sosla yenir!  

Haydi Frango 'ya Döneri Sosla Yemeye ;)









Mecidiyköy FRANGO

Mecidiyeköy Mah. Dereboyu Cad.
No:3-a 34387 İstanbul
Telefon: (0212) 216 8899
E-posta: info@frango.com.tr

Bu arada 9 Kasım da Frango Kadıköy de açılmış ! Lecafemelange olarak Hayırlı olmasını diliyoruz...

Kadıköy FRANGO

Osmanağa Mah. Halitağa Cad. Vahapbey Sok.
NO:29 / B Kadıköy - İstanbul
Telefon : (0216) 550 99 98 - 550 99 97


SOSYAL MEDYA'DA FRANGO

http://www.frango.com.tr/
https://www.facebook.com/frangodoner
https://twitter.com/FrangoDoner

ÇALIŞMA SAATLERİ : 11:30 - 22:30
TARİF : Mecidiyeköy Meydan, Köprü Altının karşısında ki durağın arkasında kalan, Profiloya giden Yol Üzerinden düz aşağıya inin... Fazla Gitmeden Eski pazar sokağının hemen başında...Zaten Buralarda döner sosla yenirmiş neresi Frango derseniz herkes gösterir :) 

Şimdiden Afiyet Olsun...

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images