Oya Hanımın Daveti ile Blogger Dostlar Büyük Kulüpte

04:44

Herkese Merhabalar :)
10891767_367468176759658_650585862021853248_n
Geçtiğimiz Salı Günü benim canım tarzı ve nezaketi ile örnek aldığım  www.oyascuisine.com‘un tatlı mı tatlı blog yazarı Sevgili Oya Emerk hanımın nazik daveti ile Büyük Kulüpte Dost Bloggerler  Grubumuzda ki blogger arkadaşlarımız ile birlikte Baron Restaurantta Öğle yemeğindeydik. Büyük Kulüp gerçekten çok beğendim. Restaurantın menüsü ise gayet zengin ve güzel. Bu toplantı bizim için çok özel ve güzel bir etkinlik oldu . Öğle yemeği esnasında uzun uzun sohbet edip tanıma fırsatı bulduğum tüm blogger dostlarımın hepsi birbirinden tatlı ve keyifli hanımlardı. En kısa zamanda tekrar bir organizasyon yapıp, Dost Bloggerlar Grubumuzun toplantılarını geleneksel hale getireceğiz :) Bir sonraki süpriz adresimiz için hepimiz şimdiden çok heycanlıyız :)Ben bu yazımda hem buradan Sevgili Oya hanıma bir kez daha teşekkür ederek sizleri etkinlikte ki blogger dostlarımı ile tanıştırmak isterim.
10872480_10204998066446715_283010237_n
Ön Sırada oturanlardan biri ben biri ise yanımda oturan şeker mi şeker hoş sohbetli  Emel :) Kendisi ile bu toplantıda tanıştım ve tanıdığıma gerçekten çok memnun oldum :) Emel’in  lezzetli tarifleri için  —- > http://www.eymininmutfagindan.blogspot.com
Diğer yanımda ise Sevgili Oya hanımcım var. Kendisini gerçekten çok seviyorum benim için çok değerli bir dost :) Oya hanımın şık davet sofraları için birbirinden güzel tarifleri için —->  www.oyascuisine.com
Oya hanımın hemen sol tarafında  Tülin hanım var. Kendisi ile bol bol sohbet etme fırsatım oldu gerçekten çok sıcak kanlı ve tatlı bir hanımefendi :) Tülin hanımın enfes pasta ve tarifleri için ise ——> pastakasri.blogspot.com
Tülin hanımın hemen yanında Tatlı mı tatlı kibar mı kibar Selma hanımcım var. Kendisini geçtiğimiz bumerang organizasyonunda tanıdım ve dostluğumuz Dost bloggerlar grubu ile pekişti. Çok mutluyum kendisini tanımaktan :) Selma hanımın lezzetli tarifleri için ise —–> http://mutfakvetatlar.blogspot.com.tr
Selma hanımın yanında ise güzelliği ile samimiyeti ile çok sevdiğim Sevgili Funda hanımcımvar :) Funda hanımın lezzetli tarifleri için ise   —– >www.arenandfamily.blogspot.com
Oya hanımın tam arkasında ise  Leyla hanım var. Kendisi ile bu toplantıda tanıştık. Leyla hanım çok tatlı ve sıcak bir hanımefendi ben gerçekten çok memnun oldum tanıştığıma. Leyla hanımın leziz tarifleri için ise —- > http://marindentarifler.blogspot.com/
Oya hanımın sağ yanına geçtiğimizde ise  Gönül Yıldırım var. Gönül hanım Ekonomi Gazetecileri Derneğinden. Kendisi ile de bu toplantıda tanışıp bol bol sohbet etme şansım oldu ve kendisini çok sevdim :)
Gönül hanımın hemen yanında ise Arzu Göncü Hangül var. Arzu hanımla ilk geçen ramazan Tavsiye evinde iftarda tanışmıştık. Bu ikinci görüşmemiz. Kendisi çok kibar ve tatlı bir hanımefendi. Arzu hanımın lezzetli tarifleri için ——> http://www.vanilins.com
Arzu hanımın yanında ise Kırmızılı Gömleği ile dikkat çeken  Arzu Batur var. Arzu hanım ile daha öncede bi kaç toplantıda bir araya gelmiştik. Arzu hanımda tanıdığıma çok sevindiğim güzel insanlardan biri  :) Kendisinin lezztli tarifleri için —–> http://www.lezzettramvayi.com




You Might Also Like

3 yorum

  1. Blogun çok güzel cıvıl ,cıvıl senin gibi hakkımdaki düşüncelerin için çok teşşekkür ederim senin gibi pırıl pırıl genç bir şekeri tanıdığım için çok mutluyum yolun açık olsun kendi gibi,yüreği güzel anne sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Leyla hanımcım. Çok mutlu oldum gerçekten hakkımda ki düşünceleriniz için ve blogumu beğenmenize :) Sizi kocaman öpüyorum Sevgiler...

      Sil
  2. İnsanlar her zaman Dr.Zadson hakkında iyi yorumlar yapmış ve i benim sevgilisi ile sorunları vardı ve ben Dr.Zadson sonra ben onun güçlerin gerçek etkin kullanımını fark temas kadar olduğunu nasıl doğru bilmiyordum. İlk başta Dr.Zadson o benim için bir büyü kez benim sevgilim 48 saat içinde bana geri gelecektir o ve ben tüm yapmanız gereken beleive olduğunu ve o yapmamı ne sormak yapmak Ama bugün ben çok duyuyorum bana ne zaman dedi gibi her şeyi çalıştı çünkü benim ilişkisi doğru yaptığı yardım için mutlu. Insanlar sadece DR.EDUDU ZADSON TEMPLE bugün VIA temasa So: eduduzadsontemple@yahoo.com ya +2347050269626 arayıp olsun sizin ilişkide sorunlar çözüldü

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images