Lezzeti Perest Mr&Mrs Gurme

11:00



Herkese Merhabalar;

Uzun zamandır zehraskitchen 'a çok fazla vakit ayıramamaktan şikayetçiydim. Ben gerçekten yemek yapmayı, Yaptığım yemekleri fotoğraflamayı, Yeni mekanlar keşfedip bu deneyimlerimi burada sizler ile paylaşmayı çok seviyorum fakat profesyonel olarak ilgilendiğim bugunnegiymis.com  da bile işlerime yetişemez oldum. Sebebi  kızımın henüz 2,5 yaşında oluşu ve zamanımın büyük çoğunluğunu onun ile geçiriyor olmam ve aynı zamanda evde tasarım işleri ile uğraşırken blog dünyasında diğer blogum bugunnegiymis.com 'un kariyerimi profesyonel anlamda şekillendirmeye başlaması.

Düşünün ki şuanda bugunnegiymis de bile işlerimin yoğunluğundan dolayı konuları bölüp ortak Editör çalışması yapmaktayım. bugunnegiymis de artık sadece güzellik yazılarının Editörlüğünü yapacağım ve en güzel yanı da çok yakın zamanda açıklayacağım alanında bir numara bir güzellik akademisi sponsorluğunda eğitimler alıp planladığım Vlog projemi profesyonel olarak hayata geçireceğim :)

Bu anlattıklarım ile açıklamak istediğim konu ise hobi olarak blog hayatına başladığım ilk günden beri var olan bu blogun adını dün itibari ile değiştirmiş bulunmaktayız çünkü bu blog artık sadece Zehra'nın blogu değil. Yoğunluğumdan dolayı emek harcayıp bu günlere getirdiğim blogumun yönetimini yani her şeyini hayatta en güvendiğim arkadaşım, Can yoldaşım eşim Aws Abdulhadi 'ye bırakıyorum. Öyle ben çekildim sorumluluk sadece sende değil o da çok yoğun çalışan biri ama yemek yapmayı çok seviyor ve ayrıca Iraq 'lı olmasının avantajı Orta Doğu mutfağı ve lezzetleri ile yakından ilgili. Artık o yapacak bende yardımcı olacağım. Fotoğrafla ve yazıyı bloga girme benden... tabi arada benden de tarifler olacak evde yemek yapmayı bırakıp bütün yemekleri Aws'a yaptıracak değilim  ( Hayali bile güzel mi ne : D  )  Onun haricinde mekan keşiflerimiz, Gezi notlarımız da olacak ama hep Lezzetler üzerine. Mutfağımızda ve evimizde  kullandığımız memnun kaldığımız tüm tavsiyelerimizi de bu blogda Denendi Onaylandı başlığı altında paylaşıyor olacağız.

Ben blogumuzun daha da renkleneceğini düşünüyorum çünkü Eşim benim hayatımın olmazsa olmazı ana renklerinden biri. Bu blogda onunla daha güzel yerlere taşınacak buna canı gönülden inanıyorum. Umarım sizlerde beğenir ve bizi takip edersiniz. Sevgiler...

Mr&Mrs Gurme

Aws & Zehra Abdulhadi


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images