Rüzgar Gibi Geldi Geçti... İbs Anne, Bebek, Çocuk Fuarı İzlenimleri :)

14:06


13-14-15 Aralık'ta İstanbul  Kongre Merkez'inde İbs Anne, Bebek, Çocuk fuarı düzenlendi. Biz Ailecek Cumartesi günü fuar alanındaydık. Çok eğlenceli bir gündü bizim için. Kızım bütün gün fuar alanında bir birinden sevimli kahramanlar ile birlikte koştu, çoştu. Şirinler köyünü ziyaret ettik... Çok şirin vakit geçirdik :) Hepsi ile fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedik. 



Üç gün boyunca eğitici seminerler verilen fuar alanında uzman konuşmacılar bebek beslenmesinden, psikolojisine, hamillelik ve doğumdan yogaya kadar bir çok konuyu konuştular. Çeşitli aktiviteler düzenlenen  İbs fuarının en zevkli yanlarından biriside sosyal medya kullanıcılarına yönelik eğlenceli yarışmalar ve çekilşler düzenlenmesi oldu. Üç gün boyunca bir birinden güzel hediyeler sahiplerine teslim edildi. Fuar öncesinde de ibs fuar'ın sosyal medya hesaplarında çeşitli ilgi çekici yarışmalar düzenlenerek yine bir birinden güzel ve faydalı hediyeler dağıtıldı. Kısacası ibs fuarı takip edip gidenler kazandı :)


Katılımcılar arasında bebek ve çocuk tekstilinden, oyuncaklara, her türlü taşıma ekipmanlarından, bakım ürünlerine, eğitici ürünlerden, organizasyon, butik pastacılık ve fotoğrafçılık adına bu fuarda bebek ve çoçuklar için ne ararsanız vardı. Tabiki en önemlisi fuar sosyal sorumluluk yönünden de kuvvetliydi.

Katılımcıların arasında İstanbul Koruyucu Aile Derneği'de bulunmaktaydı. Yönetim kurulu üyeleriyle tek tek tanışma fırsatı yakaladım ve konu ile ilgili farkındalık yaratmak adına bir yazı yazmak istediğimi belirttim ve bu isteğimi memnuniyetle karşıladırlar ve beni bugün Şişli Belediyesi'nde düzenledikleri seminere davet etttiler. Bende tabiki büyük bir zevk ile iştirak ettim ve hepsi ile tanışmaktan büyük şeref duydum. Bir sonraki yazımda Koruyucu Aile Derneği'nin Soyal Sorumluluk hareketiyle ilgi geniş kapsamlı olarak bahsedeceğim.


Lösev'de aynı şekilde fuarda yerini alarak satışını gerçekleştirdiği ürünler ile katılımcıların Lösemili Çocuklar Vakfına yardım etmlerine olanak sağladı. Bende aldığım iki sevimli broş biri baykuş diğeride şirine ;) ile çorbada tuzum olsun istedim...Herşey çoçuklarımız ve gelecek sağlıklı nesillerimiz için :) Yine yeni yıl yaklaşırken Lösev ile ilgili yazımı paylaşıyor olacağım çünkü sevdiklerinize hediye edebileceğiniz o kadar sevgi yüklü anlamlı hediyelikler var ki...



Bu arada Fuarda Makarna Lütfen'in sahibesi Tuğba hanımlada görüştük. Makarna Lütfen ile ilgili detaylı yazım yakında... Makarna Lütfen ile birkere tanıştınız mı vazgeçemeyeceksiniz ! Lütfen lütfen banada makarna lütfen diyeceksiniz :) Bu teknoloji güzel şey baktım tuğba hanım Instagramda ibs'ye gitmek için hazırlanıyor hemen bi mention bende orda olacağım iki..üç mail...telefonlaşma sonunda fuar alanında mini altivitede kendisi ile görüşme fırsatını yakaladım :) Burada iki tatlı bayanlada tanışma fırsatım oldu. Mini aktivitenin kurucularından Semin hanım ve Berrin hanım  kendilerine buardan sevgilerimi yolluyorum ve Avrupa yakasında olmanın verdiği üzüntü ile herkesin çoçukları ile Minni Aktiviteye mutlaka gitmelerini tavsiye ediyorum...Çok şanslısınız Anadolu yakası sakinleri ;)



Hazır tavsiye demişken...Tavsiye Melekleri'ni de geçmeyelim. Melekler ile Melek Evlerinde tanıştık, kaynaştık ve oradan musmutlu ayrıldık...dık diyorum çünkü beni Melekler ile tanıştıran yemeksohbetleri.com 'dan blogger arkadaşım Yağmur İpar oldu. Tamamen tesadüf bir şekilde karşılaştık...iyi ki de karşılaştık sayesinde bende artık bir Tavsiye Meleğiyim ;) Tavsiye Meleklerine ve Yağmur Hanıma da Sevgiler...








Fuar alanında gezerken Tan Sağtürk Akademi'ye de uğramadan edemedik... Uğramak ???  
Resmen uzunca bir zaman burada Kızım
Layla Ece hanımların free styla tütülü balemsi gösterisini izledik. Bizim ki giydi tütüyü,
 melek kanadı ve tacı da taktı... Bildiğiniz bir
kelebek... koştuda da koştu..Kızım şuanda 19 aylık 11 ay sonra 2,5 yaşına  girdiğinde Tan Sağtürk Minikler gurubuyla bale'ye ısınma turlarına katılabiliyor. Biz açıkcası babası ile çok hevesliyiz. Umarım kızımızda hevesli olur ve bale yapar. Hevesli olur diyorum çünkü zorlamanın alemi yok. Ne yapmıyoruz kendimizin yapamadığı şeyleri çoçuklara zorla yaptırmaya çalışmıyoruz ! Bakınız Davıd Hellfgott hayatı... Merak edenler blog arşivimden okuyup ne dediğimi net bir şekilde anlayabilirler. Tan beyle de tanışma fırsatı yakalayan Anne, Kız  olarak   fotoğraf çektirmeyide ihmal etmedik :)

 

Ve ve Ve anneysen.com beni... yok yok fuarın tüm annelerini yılın en iyi annesi ödülüne layık gördü...Kafada Kraliçe Tacı, Elimde ödül, Kucakta çocuk objektiflere gülümsedik :) Ödülümü kocama ithaf ediyorum... İyi ki varsın hep var ol inşallah arada bi de uyut kızını , oyun oyna mama yedir felan :))

Son olarak Hürriyet Aile'nin hediye etmiş olduğu ilk hayvan ve bitki ansiklopedisi ve bir cd çantası dolu eğitici ingilizce çizgi filimlere bayıldığımı söylemek istiyorum... Teşekkürler Hürriyet Aile :)



Fuara eğlence ile girip eğlence ile çıktık vesselam... Bir ara çıkamayacağız zannettim :) Tüm karakterler, ibs fuar ekibi çalışanları, melek kanatlı kızlar müzik ekibi ile çostular...çoşturdular...Halay çeken tazmanya canavarından göbek atan bunny'e kadar... tüm kahramanlar şahaneydi.  

Fuarın yapımcısı Boyut Group Seçil Fida ve çalışanlarını bu muhteşem organizasyonlarından dolayı tebrik eder davetleri içinde tekrar teşekkürlerimi sunarım.

İbs'yi takipte kalın ve bir dahaki fuar organizasyonları için hem ziyaretçilerin hem de katılımcıların bu fuarı kaçırmamalarını tavsiye ederim. Benden söylemesi :)

 Sevgiyle Kalın... 

Zehra Abdulhadi



http://www.ibsfuar.com
https://www.facebook.com/ibsfuari/info
https://twitter.com/ibsfuar


Instagram : @ibsfuar



You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images